Wanneer de afdeling waar u onder behandeling bent de mogelijkheid voor een e-Consult biedt, dan bespreekt uw behandelaar dit met u. U ontvangt daarna een uitnodiging via de mail. Zorg ervoor dat uw juiste mailadres bij ons bekend is.
e-Consult
Veelgestelde vragen
Aan een e-Consult kunnen kosten verbonden zijn. Dit kan gevolgen hebben voor uw eigen risico.
Als uw behandelaar via e-Consult een nieuw bericht heeft geplaatst, kunt u hiervan per e-mail een melding ontvangen. Daarvoor is het volgende nodig:
- Uw e-mailadres moet bij ons bekend zijn (u kunt dit doorgeven via de receptie).
- U heeft toestemming gegeven voor het ontvangen van e-mail (dit kan via de receptie).
- Vink in Mijn Martini bij ‘Contactgegevens’ aan dat u een melding via e-mail bij nieuwe e-consult berichten wilt ontvangen.
Om het e-Consult bericht te kunnen lezen, moet u inloggen in Mijn Martini.
Log via uw Digid in op Mijn Martini. In het menu onder e-Consult staan de berichten.
Via e-Consult kunt u tussen afspraken door communiceren met uw behandelaar. Denk hierbij aan vragen over klachten waarvoor u bij ons in behandeling bent of vragen over onderzoeken en uitslagen. e-Consult kan eventueel controleafspraken vervangen bij bijvoorbeeld chronische ziekten. Ook kunt u het e-Consult gebruiken om bijwerkingen van medicijnen door te geven. Heeft uw vraag spoed? Dan is het gebruik van e-Consult niet geschikt.
Verstuurt u een bericht aan uw behandelaar via e-Consult? Dan mag u ervan uitgaan dat u binnen vijf werkdagen een reactie ontvangt van uw behandelaar. Heeft u na vijf werkdagen nog geen reactie ontvangen, dan adviseren wij u om contact op te nemen met de polikliniek waar u onder behandeling bent.
Het meesturen van een bijlage is helaas niet mogelijk via e-Consult.