Aan het laden
Martini ziekenhuis gevel van buiten af

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen Meestgestelde vragen

In patiëntenportaal Mijn Martini vindt u informatie over uw medisch dossier. Heeft u vragen over het gebruik van Mijn Martini, bekijk dan gerust de veelgestelde vragen.


Heeft u een andere vraag? 

Neem dan telefonisch contact met ons op via het algemene telefoonnummer (050) 524 5245.

In het patiëntenportaal Mijn Martini kunt u onderstaande gegevens uit uw medisch dossier inzien/downloaden:

  • Contactgegevens, leefsituatie en gegevens van de huisarts, apotheek en zorgverzekering.
  • Verwijzingen, geplande en vorige afspraken, opnames en operaties;
  • Medisch profiel, waaronder allergieën, implantaten, metingen, vaccinaties en medicatie. 
  • Medische historie, zoals voorgeschiedenis, diagnoses en eventuele complicaties;
  • Correspondentie met verwijzers en zorgverleners buiten het ziekenhuis.
  • Uitslagen van labonderzoek door het Klinisch Chemisch Lab of CERTE en infectieonderzoek.
  • Daarnaast ook radiologie en pathologie verslagen.

Dat is helaas (nog) niet mogelijk via het patiëntenportaal. Als ouder kunt u de huidige mogelijkheden voor inzage en kopie van het dossier gebruiken, rekening houdend met de rechten op inzage in het dossier van minderjarigen. Meer informatie over deze procedure vindt u op de pagina Medisch Dossier.

Als u een afspraak heeft op het preoperatief spreekuur, vragen wij u ter voorbereiding een vragenlijst in te vullen. De vragenlijst staat in Mijn Martini onder ‘Vragenlijst’. De ingevulde gegevens komen rechtstreeks in het elektronisch patiëntendossier terecht. Dit scheelt veel tijd.

Deze website plaatst cookies. Dit doen we om onze site gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van het bezoekersgedrag. Maar u blijft anoniem. Als u verder surft, accepteert u onze cookies.