Aan het laden

Martini offers Google® Translate as a convenience for visitors to our web site who may not have Dutch as their primary language. Google® Translate provides automated translations, which may result in incorrect or misleading translations. Martini is not responsible for any translations provided by Google® Translate or for any damages or losses arising from the use of or reliance on these translations. Viewers who rely on information through Google® Translate on our web site do so at their own risk.

Go to Google Translate

  1. Home
  2. Nieuws & ontwikkelingen
  3. Happy or not feedbackzuil op Martini Niercentrum
Nieuws

'Happy or not' feedbackzuil op Martini Niercentrum

26-08-2020

Op het Martini Niercentrum staat sinds 26 augustus een ‘happy or not’ feedbackzuil waar hemodialyse patiënten de komende zes weken hun ervaringen kunnen delen.

Om onze zorg steeds op het hoogste niveau te houden, kijken we voortdurend waar we sneller, prettiger of slimmer kunnen organiseren. De mening van onze patiënten is daarbij onmisbaar. Hoe u onze onderzoeken behandelingen, afspraken en service beleeft, is voor ons een belangrijke maatstaf. Uw persoonlijke wensen zijn belangrijk bij het kiezen tussen behandelingen. Maar ook buiten de behandelkamers vragen we om uw mening. Dat doen we met de ‘happy or not’ zuil, maar bijvoorbeeld ook via het patiëntenpanel, onze jaarlijkse vragenlijst of via de cliëntenraad.

 

Deze website plaatst cookies. Dit doen we om onze site gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van het bezoekersgedrag. Maar u blijft anoniem.