Delen via , of LinkedIn of Mail.

De Cliëntenraad geeft cliënten een stem

Samen voor de beste zorg, dat betekent óók samen met patiënten en hun naasten (de cliënten).
Als Cliëntenraad zorgen we ervoor dat de stem van cliënten gehoord wordt in het Martini Ziekenhuis.

Bij belangrijke beslissingen is de Raad van Bestuur wettelijk verplicht advies te vragen aan de Cliëntenraad. Bijvoorbeeld bij fusies, beleidswijzigingen en investeringen. Daarnaast geven we ongevraagd advies over zaken die cliënten aangaan, zoals wachttijden, kwaliteit en gastvrijheid. We zijn een kritische gesprekspartner, die de Raad van Bestuur scherp houdt op de belangen van alle huidige en toekomstige cliënten.

Missie
Wij geven cliënten van het Martini Ziekenhuis een stem (invloed) bij het optimaliseren van de kwaliteit van zorg en welbevinden op lichamelijk, psychisch en sociaal vlak.

Contact
De mening van cliënten is belangrijk! Wilt u een ervaring of onderwerp bij ons onder de aandacht brengen? Neemt u dan contact met ons op. De Cliëntenraad behartigt het algemene belang van cliënten. Met individuele klachten kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris.

Dus als u ideeën heeft over wat voor u belangrijk is voor de beste zorg, dan horen wij graag van u!

Cliëntenraad Martini Ziekenhuis
p/a Zorgregistratie en Facturatie
Postbus 30033
9700 RM Groningen
Telefoon: 050- 524 5063  dagelijks tot 12:00 uur.
E-mail: clientenraad@mzh.nl.