Aan het laden

Martini offers Google® Translate as a convenience for visitors to our web site who may not have Dutch as their primary language. Google® Translate provides automated translations, which may result in incorrect or misleading translations. Martini is not responsible for any translations provided by Google® Translate or for any damages or losses arising from the use of or reliance on these translations. Viewers who rely on information through Google® Translate on our web site do so at their own risk.

Go to Google Translate

  1. Home
  2. Vertel het ons
  3. Contact met de klachtenfunctionaris

Contact met de klachtenfunctionaris

Wij willen u als patiënt zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom horen wij het graag als onderzoek, behandeling of bejegening anders loopt dan u had verwacht of gewenst. 

De kortste weg is om opmerkingen of klachten rechtstreeks te bespreken met de specialist of medewerker van het Martini Ziekenhuis. Wilt u niet met de betrokkene(n) zelf spreken, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionarissen J.A.W. (Jenny) Everts of Z. (Zwanette) Lukkien. De klachtenfunctionaris wordt ondersteund door de medewerker klachtenopvang M. (Marion) Lafontaine.

Ook als een gesprek met de specialist niet leidt tot een oplossing, kunt bij ons terecht. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk van de ziekenhuisorganisatie. Zij heeft een plicht tot geheimhouding en kan u helpen om de juiste weg te vinden bij de bemiddeling of behandeling van uw klacht.

De klachtenfunctionaris is bereikbaar via:

Voor meer informatie:

 

Deze website plaatst cookies. Dit doen we om onze site gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van het bezoekersgedrag. Maar u blijft anoniem.