Contact met de klachtenfunctionaris
Wij willen u als patiënt zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom horen wij het graag als onderzoek, behandeling of bejegening anders loopt dan u had verwacht of gewenst.
De kortste weg is om opmerkingen of klachten rechtstreeks te bespreken met de specialist of medewerker van het Martini Ziekenhuis. Wilt u niet met de betrokkene(n) zelf spreken, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionarissen J.A.W. (Jenny) Everts of Z. (Zwanette) Lukkien. De klachtenfunctionaris wordt ondersteund door de medewerker klachtenopvang M. (Marion) Lafontaine.
Ook als een gesprek met de specialist niet leidt tot een oplossing, kunt bij ons terecht. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk van de ziekenhuisorganisatie. Zij heeft een plicht tot geheimhouding en kan u helpen om de juiste weg te vinden bij de bemiddeling of behandeling van uw klacht.
De klachtenfunctionaris is bereikbaar via:
- het klachtenformulier
- e-mail: klachten@mzh.nl
- tel. (050) 524 5035
- postbus 30033, 9700 RM Groningen (t.a.v. klachtenfunctionaris)
Voor meer informatie:
Heeft u een klacht over uw factuur?
Met een vraag of een klacht over (de hoogte van) uw factuur kunt u zich het beste wenden tot uw zorgverzekeraar. Uw zorgverzekeraar kan zo nodig contact opnemen met het Martini Ziekenhuis. Mocht u daarna toch nog vragen hebben, kijkt u dan of het antwoord tussen de veel gestelde vragen staat. Op de website staat veel uitleg over de reden en hoogte van uw factuur.
Mocht dat niet voldoende uitleg bieden kunt u zich wenden tot de afdeling facturatie.
e-mail: facturatie@mzh.nl