Aan het laden
  1. Home
  2. Over Mijn Martini
  3. Veelgestelde vragen over Mijn Martini
  4. Vragen over inloggen

Vragen over inloggen

Antwoord op al uw vragen

Op deze website wordt uitgelegd wat DigiD is, hoe u DigiD kunt aanvragen en hoe u het kunt gebruiken. Ook kunt u oefenen met aanvragen. 

Vervelend dat het inloggen in Mijn Martini niet lukt. Meer informatie en handige stappenplannen vindt u op www.digid.nl. U kunt ook bellen met de DigiD helpdesk via 088 123 65 55. Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur.

Wanneer u zich bij uw eerste afspraak meldt bij de receptie in de centrale hal van het Martini Ziekenhuis, vragen wij u om zich te legitimeren met een geldig identiteitsbewijs. Wanneer we uw gegevens gecontroleerd en waar nodig bijgewerkt hebben, is uw burgerservicenummer (BSN) bij het Martini Ziekenhuis gevalideerd en heeft u toegang tot Mijn Martini.

Een computer, laptop, tablet of telefoon met toegang tot internet. Inloggen kan met de DigiD app of met een sms-controle. Kijk voor meer informatie op de www.digid.nl. Om in te loggen moet eerst uw burgerservicenummer (BSN) gevalideerd zijn. Dit gebeurt bij uw eerste afspraak in het ziekenhuis bij de receptie in de centrale hal.

Met uw DigiD laat u zien wie u bent als u op internet iets regelt. Het Martini Ziekenhuis doet er alles aan om de medische gegevens die in Mijn Martini staan goed te beveiligen. U logt daarom in via de DigiD app of via een sms-controle. 

Op www.digid.nl leest u meer over het aanvragen van DigiD.

De DigiD app is de makkelijkste manier om veilig in te loggen. Kijk voor alle informatie op www.digid.nl.

Deze website plaatst cookies. Dit doen we om onze site gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van het bezoekersgedrag. Maar u blijft anoniem.