2. Nieuws & ontwikkelingen
  3. Ton Tiebosch benoemd tot voorzitter a.i. Raad van Bestuur

Ton Tiebosch benoemd tot voorzitter a.i. Raad van Bestuur

03-10-2022

De Raad van Toezicht heeft Ton Tiebosch per 1 december 2022 benoemd tot voorzitter ad interim van de Raad van Bestuur van ons ziekenhuis. Ton Tiebosch volgt daarmee de huidige voorzitter André Postema op, die per 1 december het Martini Ziekenhuis verlaat. Ton Tiebosch is op dit moment bestuurder van het Martini Ziekenhuis met de portefeuille Kwaliteit, Veiligheid & Innovatie.

De Raad van Toezicht is de procedure gestart voor de benoeming van een nieuwe voorzitter Raad van Bestuur. Tot die tijd vormen Ton Tiebosch en Tamara Kroll samen de Raad van Bestuur van het Martini Ziekenhuis.

De Raad van Toezicht feliciteert Ton met zijn benoeming en wenst hem veel succes.