Delen via , of LinkedIn of Mail.

Mijn Martini

Als patiënt van het Martini Ziekenhuis heeft u via uw persoonlijke patiëntenportaal Mijn Martini inzage in uw eigen gegevens. In Mijn Martini kunt u verschillende onderdelen van uw medisch dossier bekijken, zoals uw persoonlijke gegevens, afspraken, brieven en uitslagen. Op dit moment is hierin de informatie te zien die vanaf 17 juli 2017 aan uw medisch dossier is toegevoegd. Mijn Martini is altijd en overal veilig toegankelijk en werkt zowel op computer en laptop als smartphone en tablet.

Inloggen

Via onderstaande knop gaat u naar de inlogpagina waar u met uw DigiD kunt inloggen op Mijn Martini. Hier krijgt u de optie om in te loggen met de DigiD app of met een extra sms-controle. Houd u daarom ook uw mobiele telefoon bij de hand.

DIGID     Inloggen

Tips en vragen

De inhoud van het medisch dossier is niet altijd voor iedereen goed te lezen. Heeft u vragen, stel deze dan gerust tijdens uw eerstvolgende afspraak met uw behandelend arts. Maakt u zich ongerust, neem dan contact op met de afdeling waar u onder behandeling bent of met uw huisarts. Lees de tips en antwoorden op de meest gestelde vragen om het portaal op de juiste manier te gebruiken.

 

Waarvoor kunt u het patiëntenportaal gebruiken?

Inzage medisch dossier
U kunt in Mijn Martini onderstaande gegevens uit uw medisch dossier inzien. Op dit moment is de informatie te zien die vanaf 17 juli 2017 aan uw medisch dossier is toegevoegd. Labuitslagen van het Klinisch Chemisch Lab en vorige afspraken in het ziekenhuis worden ook van vóór 17 juli 2017 getoond.

  • Uw persoonlijke gegevens, zoals adres, telefoonnummer, e-mailadres, maar bijvoorbeeld ook de gegevens van uw huisarts, apotheek en zorgverzekering. U kunt deze gegevens ook zelf bijwerken; 
  • Geplande en vorige afspraken en verwijzingen;
  • Door u ingevulde vragenlijst(en) voor het preoperatief spreekuur; 
  • Correspondentie, bijvoorbeeld brieven aan andere zorgverleners zoals uw huisarts;
  • Onderzoeksuitslagen (audiometrie, endoscopie, infectie onderzoek, labuitslagen van het Klinisch Chemisch Lab en Certe, longfunctie onderzoek)
  • Gewijzigde medicatie.

Afspraak maken, wijzigen of annuleren
Ook kunt u binnenkort via het portaal een nieuwe afspraak maken of wijzigen. In eerste instantie kunnen alleen nieuwe patiënten van de polikliniek Keel-Neus-Oorheelkunde (KNO) via Mijn Martini afspraken maken, wijzigen of annuleren. We breiden deze mogelijkheden in fases uit naar patiënten van meer afdelingen.

Vragenlijst preoperatief spreekuur invullen
Patiënten die een afspraak hebben op het preoperatief spreekuur van de polikliniek Anesthesie, kunnen straks via Mijn Martini de daarvoor benodigde vragenlijst invullen.

Vragen en uitleg

In het portaal staat bij elk onderdeel kort uitgelegd hoe het werkt. Heeft u vragen over het gebruik van het patiëntenportaal? Kijk dan bij de tips en veelgestelde vragen of het antwoord op uw vraag hierbij staat. Neem voor medische vragen contact op met de polikliniek waar u in behandeling bent of bespreek het met uw behandelend arts of huisarts.