Delen via , of LinkedIn of Mail.

Mijn Martini

Als patiënt van het Martini Ziekenhuis heeft u via het persoonlijke patiëntenportaal Mijn Martini inzage in uw eigen gegevens. In Mijn Martini kunt u verschillende onderdelen van uw medisch dossier bekijken, zoals persoonlijke gegevens, afspraken, brieven en uitslagen. Mijn Martini is altijd en overal veilig toegankelijk voor patiënten vanaf 16 jaar en werkt zowel op computer en laptop als smartphone en tablet.

Inloggen

Via onderstaande knop gaat u naar de inlogpagina waar u met uw DigiD kunt inloggen op Mijn Martini. Hier krijgt u de optie om in te loggen met de DigiD app of met een extra sms-controle. Houd u daarom ook uw mobiele telefoon bij de hand.

DIGID   
 Inloggen

Inloggen op het patiëntenportaal Mijn Martini:
hoe werkt dat? Bekijk het filmpje.

Door in Mijn Martini in te loggen accepteert u dat u informatie kunt inzien die mogelijk nog niet met u of door uw behandelaars onderling is besproken. De betekenis van de informatie voor uw specifieke situatie hoort u altijd tijdens een gesprek met uw behandelaar.

Tips en vragen

De inhoud van het medisch dossier is niet altijd voor iedereen goed te begrijpen. Heeft u vragen, stel deze dan gerust tijdens uw eerstvolgende afspraak met uw behandelend arts. Maakt u zich ongerust, neem dan contact op met de afdeling waar u onder behandeling bent of met uw huisarts. Lees de tips en antwoorden op de meest gestelde vragen om het portaal op de juiste manier te gebruiken.

Huidige mogelijkheden

U kunt in Mijn Martini onderstaande gegevens uit uw medisch dossier inzien.

  • Uw persoonlijke gegevens, zoals adres, telefoonnummer, e-mailadres, maar bijvoorbeeld ook de gegevens van uw huisarts, apotheek en zorgverzekering. U kunt deze gegevens ook zelf bijwerken; 
  • Geplande en vorige afspraken en verwijzingen;
  • Door u ingevulde vragenlijst(en) voor het preoperatief spreekuur; 
  • Correspondentie vanaf 17 juli 2017, bijvoorbeeld brieven aan andere zorgverleners zoals uw huisarts; 
  • Uitslagen vanaf 17 juli 2017 van infectieonderzoek;
  • Labuitslagen van bloed- en urineonderzoek;
  • Gewijzigde medicatie.

Toekomstige mogelijkheden

Afspraak maken, wijzigen of annuleren
Binnenkort wordt het in specifieke gevallen ook mogelijk om via het portaal een nieuwe afspraak te maken of een geplande afspraak te wijzigen of annuleren. In eerste instantie kunnen alleen nieuwe patiënten van de polikliniek Keel-Neus-Oorheelkunde (KNO) via Mijn Martini afspraken maken, wijzigen of annuleren. We breiden deze mogelijkheden in fases uit naar patiënten van meer afdelingen.

Vragenlijst preoperatief spreekuur invullen
Patiënten die een afspraak hebben op het preoperatief spreekuur van de polikliniek Anesthesie, kunnen straks via Mijn Martini de daarvoor benodigde vragenlijst invullen.

e-Consult
Via e-consult krijgen patiënten de mogelijkheid om veilig te mailen met hun behandelaar. De behandelaar kan de patiënt hiervoor uitnodigen. We starten een proef met deze functionaliteit bij de afdeling Medische Psychologie.

Vragen en uitleg

In het portaal staat bij elk onderdeel kort uitgelegd hoe het werkt. Heeft u vragen over het gebruik van het patiëntenportaal? Kijk dan bij de tips en veelgestelde vragen of het antwoord op uw vraag hierbij staat. Neem voor medische vragen contact op met de polikliniek waar u in behandeling bent of bespreek het met uw behandelend arts of huisarts.