Delen via , of LinkedIn of Mail.

Ervaringsonderzoek

Patiënten hebben goede ervaringen met het Martini Ziekenhuis en beoordelen onze poliklinieken met een 8,4 en onze verpleegafdelingen met een 8,5. Dit blijkt uit de resultaten van de Consumer Quality Index Ziekenhuizen (CQI-Z). Deze meting doen wij ieder jaar. De resultaten gebruiken we om de patiëntenzorg en de service in het ziekenhuis te verbeteren.

Onderzoeksbureau Mediquest voert voor ons de CQI-Z  uit. Dit bureau vraagt steekproefsgewijs patiënten na een ziekenhuisopname of polikliniekbezoek hun ervaringen via een digitale vragenlijst in te vullen. Als u bent geselecteerd om aan het onderzoek mee te doen, krijgt u een unieke inlogcode waarmee u dit thuis kunt doen. De resultaten worden anoniem inzichtelijk gemaakt voor het Martini Ziekenhuis. Dit betekent dat de antwoorden niet te herleiden zijn naar een bepaalde patiënt. Dit zijn de meestgestelde vragen over het onderzoek. Bekijk ook het filmpje hierover.

Resultaten CQi 2017

Klik op bovenstaande afbeeldingen voor vergroting