Aan het laden

Martini offers Google® Translate as a convenience for visitors to our web site who may not have Dutch as their primary language. Google® Translate provides automated translations, which may result in incorrect or misleading translations. Martini is not responsible for any translations provided by Google® Translate or for any damages or losses arising from the use of or reliance on these translations. Viewers who rely on information through Google® Translate on our web site do so at their own risk.

Go to Google Translate

  1. Home
  2. Over Mijn Martini
  3. Veelgestelde vragen over Mijn Martini
  4. Vragen over inloggen

Vragen over inloggen

Antwoorden op uw vragen

Op deze website wordt uitgelegd wat DigiD is, hoe u DigiD kunt aanvragen en hoe u het kunt gebruiken. Ook kunt u oefenen met aanvragen. 

Vervelend dat het inloggen in Mijn Martini niet lukt. Meer informatie en handige stappenplannen vindt u op www.digid.nl. U kunt ook bellen met de DigiD helpdesk via 088 123 65 55. Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur.

Wanneer u zich bij uw eerste afspraak meldt bij de receptie in de centrale hal van het Martini Ziekenhuis, vragen wij u om zich te legitimeren met een geldig identiteitsbewijs. Wanneer we uw gegevens gecontroleerd en waar nodig bijgewerkt hebben, is uw burgerservicenummer (BSN) bij het Martini Ziekenhuis gevalideerd en heeft u toegang tot Mijn Martini.

Een foutmelding kan verschillende oorzaken hebben:

  • U bent nog niet in Martini Ziekenhuis geweest. U heeft alleen toegang tot Mijn Martini  als u er bent geweest voor een consult of behandeling en uw gegevens zijn gecontroleerd.
  • Er is een probleem met DigiD. Lees meer hierover op de website van DigiD.
  • U gebruikt niet de juiste gebruikersnaam of wachtwoord voor DigiD. Controleer of u de juiste gegevens gebruikt. Let op hoofdletters en kleine letters.
  • U heeft uw DigiD niet geactiveerd. Activeer eerst uw DigiD met de activeringscode die u per brief heeft ontvangen.
  • Uw DigiD is geblokkeerd. Wacht tot de blokkade na de aangegeven tijd is opgeheven en probeer het nogmaals.
  • Uw DigiD is verlopen omdat deze drie jaar niet is gebruikt. Vraag dan opnieuw uw DigiD aan bij de overheid.
  • U probeert in te loggen met een verouderde computer, tablet of telefoon. Mogelijk voldoet uw browser en/of besturingssysteem niet aan de nieuwste minimale eisen om in te loggen met DigiD. Het kan zijn dat u uw computer moet upgraden. Hebt u bijvoorbeeld een computer met Internet Explorer 8? Dan moet u uw browser upgraden met Internet Explorer 9 of hoger.
  • In sommige gevallen is het nodig de 'cookies' bij uw browsegeschiedenis te wissen waarna u weer correct kan inloggen.

Een computer, laptop, tablet of telefoon met toegang tot internet. Inloggen kan met de DigiD app of met een sms-controle. Kijk voor meer informatie op de www.digid.nl. Om in te loggen moet eerst uw burgerservicenummer (BSN) gevalideerd zijn. Dit gebeurt bij uw eerste afspraak in het ziekenhuis bij de receptie in de centrale hal.

Om uw gegevens zo goed mogelijk te beschermen, kunt u alleen inloggen via DigiD. Met uw DigiD laat u zien wie u bent als u op internet iets regelt. 

Op www.digid.nl leest u meer over het aanvragen van DigiD.

De DigiD app is de makkelijkste manier om veilig in te loggen. Kijk voor alle informatie op www.digid.nl.

Deze website plaatst cookies. Dit doen we om onze site gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van het bezoekersgedrag. Maar u blijft anoniem.