2. Kosten en vergoedingen
  3. Contracten met verzekeraars en vergoedingen 2023

Contracten met verzekeraars 2023

In 2023 heeft het Martini Ziekenhuis contracten met alle verzekeraars met uitzondering van een aantal selectieve polissen, zie het schema hieronder.

Heeft u één van deze polissen afgesloten, dan moet u een deel van de zorgkosten zelf betalen. Dit geldt niet voor kinderen tot 18 jaar en zorg op de Spoedeisende Hulp (inclusief vervolgbehandelingen en nacontroles door voortkomen uit zorg op de Spoedeisende Hulp.) Als u vragen heeft over vergoedingen vanuit de selectieve polis, adviseren wij u om contact op te nemen met uw zorgverzekeraar.

Selectieve polis

Zilveren Kruis Basis Budget Achmea Geen contract
Ziezo Selectief Polis Achmea Geen contract
Zilveren Kruis Basis Budget (ABN) Achmea Geen contract
Zilveren Kruis Basis Budget (Rabobank) Achmea Geen contract
Principe Polis Budget Principe Polis Geen contract
Natura Select Aevitae Eucare/Caresq Geen contract

Vergoeding Poliklinische ggz-zorg in 2023

Voor het consult met de psychiater wordt een GGZ-DBC geopend, die wordt afgesloten wanneer het contact eindigt. Deze kosten vallen (gedeeltelijk) onder uw eigen risico. De hoogte van uw vergoeding is afhankelijk van uw zorgpolis en het contract dat uw zorgverzekeraar heeft afgesloten met het Martini Ziekenhuis.

Poliklinische ggz-zorg
Menzis (en onderliggende labels): gecontracteerd
Zilveren Kruis (en onderliggende labels) gecontracteerd
VGZ (en onderliggende labels): gecontracteerd
ASR (en onderliggende labels):  gecontracteerd
DSW (en onderliggende labels):   gecontracteerd
ONVZ (en onderliggende labels):     gecontracteerd
Z&Z (en onderliggende labels):       gecontracteerd
Caresq (en onderliggende labels):  gecontracteerd
CZ (en onderliggende labels) Geen contract
Eno (Salland) Geen contract

Op deze pagina staan veelgestelde vragen over kosten en vergoedingen.

Contracten en vergoedingen 2024

Op deze pagina vindt u meer informatie over de contracten(onderhandelingen) en vergoedingen in 2024.