Aan het laden

Martini offers Google® Translate as a convenience for visitors to our web site who may not have Dutch as their primary language. Google® Translate provides automated translations, which may result in incorrect or misleading translations. Martini is not responsible for any translations provided by Google® Translate or for any damages or losses arising from the use of or reliance on these translations. Viewers who rely on information through Google® Translate on our web site do so at their own risk.

Go to Google Translate

  1. Home
  2. Veelgestelde vragen

Thuismonitoring

Veelgestelde vragen

Met thuismonitoring houdt u uw gezondheid in de gaten via een app. U vult regelmatig een korte vragenlijst in over hoe het met u gaat. U kunt vragen krijgen over uw gezondheid, klachten, of u vult meetwaarden in, zoals uw bloeddruk of lichaamstemperatuur.

De informatie die u invult, wordt verstuurd naar het Medisch Service Centrum van het Martini Ziekenhuis. Daar bekijken verpleegkundigen de gegevens van alle patiënten. Wat er daarna gebeurt, hangt af van uw antwoorden:

  • Geen afwijkingen? Als er geen veranderingen of problemen in uw antwoorden te zien zijn, hoeft u niets te doen. U wacht gewoon tot het tijd is voor de volgende vragenlijst.
  • Wel afwijkingen of meer klachten? Als er iets opvalt in uw gegevens, neemt een verpleegkundige van het Medisch Service Centrum binnen enkele werkdagen (maandag tot en met vrijdag) contact met u op. Samen bespreekt u de situatie. Als het nodig is, overlegt de verpleegkundige met uw behandelaar, bijvoorbeeld over uw medicijnen.
  • Afspraak met uw behandelaar nodig? Als blijkt dat u naar het ziekenhuis moet, maken we een afspraak met u.

Het Medisch Service Centrum is bereikbaar op werkdagen (maandag tot en met vrijdag):

  • Ochtenden: 8:00 - 12:00 uur
  • Middagen: 13:00 - 16:00 uur

Bel ons via (050) 524 6646 of stuur een bericht via de zorgapp die u gebruikt.

Spoed of buiten kantooruren?

  • Heeft uw vraag spoed, of is het buiten onze werktijden? Neem dan contact op met de Huisartsenpost of de Spoedeisende Hulp.
  • Bij een levensbedreigende situatie belt u altijd 112.

We helpen u graag verder.

Onze medewerkers van het Medisch Service Centrum beantwoorden graag uw vragen over thuismonitoring en de app. Zij kunnen ook helpen met het installeren.

Voor technische vragen kunt u contact opnemen met de helpdesk van de app:

  • Voor de app Thuismeten: helpdesk van Luscii bereikbaar op (085) 130 5851 of per e-mail support@luscii.com.
  • Voor de app SanaCoach: helpdesk SanaCoach bereikbaar op (046) 458 8001 of per e-mail helpdesk@sananet.nl.

Thuismonitoring wordt volledig vergoed vanuit de basisverzekering. Het valt wel onder uw eigen risico (met uitzondering van thuismonitoring tijdens begeleiding zwangerschap). Bij uw zorgverzekeraar kunt u terecht met verdere vragen hierover.

Telefoonnummer: (050) 524 6646
E-mail medischservicecentrum@MZH.nl
Openingstijden: maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8:00 en 12:00 uur en tussen 13:00 en 16:00 uur