Delen via , of Mail.

Mijn Martini

Als patiënt van het Martini Ziekenhuis heeft u via uw persoonlijke patiëntenportaal Mijn Martini inzage in uw eigen gegevens. In Mijn Martini kunt u verschillende onderdelen van uw medisch dossier bekijken, zoals uw persoonlijke gegevens, afspraken, brieven en uitslagen. Op dit moment is hierin de informatie te zien die vanaf 17 juli 2017 aan uw medisch dossier is toegevoegd.
Binnenkort is het ook mogelijk om via Mijn Martini een afspraak te maken of wijzigen en de vragenlijst voor het preoperatief spreekuur in te vullen. Daarmee kunt u zich beter voorbereiden op uw bezoek aan het ziekenhuis, en wij ook. 

De inhoud van het medisch dossier is niet altijd voor iedereen goed te lezen. Heeft u vragen, stel deze dan gerust tijdens uw eerstvolgende afspraak met uw behandelend arts. Maakt u zich ongerust, neem dan contact op met de afdeling waar u onder behandeling bent of met uw huisarts. Lees de tips en antwoorden op de meest gestelde vragen om het portaal op de juiste manier te gebruiken.

Inloggen

Hieronder kunt u met uw DigiD en extra controle via sms inloggen op Mijn Martini. Houd u daarom ook uw mobiele telefoon bij de hand.

DIGID     Inloggen

Waarvoor kunt u het patiëntenportaal gebruiken?

Mijn Martini is altijd en overal veilig toegankelijk en werkt zowel op computer en laptop als smartphone en tablet.

Inzage medisch dossier
U kunt in Mijn Martini de volgende gegevens uit uw medisch dossier inzien:

  • Uw persoonlijke gegevens, zoals adres, telefoonnummer, e-mailadres, maar bijvoorbeeld ook de gegevens van uw huisarts, apotheek en zorgverzekering. U kunt deze gegevens ook zelf bijwerken; 
  • Geplande en vorige afspraken en verwijzingen;
  • Door u ingevulde vragenlijst(en) voor het preoperatief spreekuur; 
  • Correspondentie, bijvoorbeeld brieven aan andere zorgverleners zoals uw huisarts;
  • Onderzoeksuitslagen (audiometrie, endoscopie, infectie onderzoek, labuitslagen van het Klinisch Chemisch Lab en Certe, longfunctie onderzoek)
  • Gewijzigde medicatie.

Op dit moment is de informatie te zien die vanaf 17 juli 2017 aan uw medisch dossier is toegevoegd.

Afspraak maken, wijzigen of annuleren
Ook kunt u binnenkort via het portaal een nieuwe afspraak maken of wijzigen. In eerste instantie kunnen alleen nieuwe patiënten van de polikliniek Keel-Neus-Oorheelkunde (KNO) via Mijn Martini afspraken maken, wijzigen of annuleren. We breiden deze mogelijkheden in fases uit naar patiënten van meer afdelingen.

Vragenlijst preoperatief spreekuur invullen
Patiënten die een afspraak hebben op het preoperatief spreekuur van de polikliniek Anesthesie, kunnen straks via Mijn Martini de daarvoor benodigde vragenlijst invullen.

Vragen en uitleg

In het portaal staat bij elk onderdeel kort uitgelegd hoe het werkt. Heeft u vragen over het gebruik van het patiëntenportaal? Kijk dan bij de tips en veelgestelde vragen of het antwoord op uw vraag hierbij staat. Neem voor medische vragen contact op met de polikliniek waar u in behandeling bent of bespreek het met uw behandelend arts of huisarts.