Delen via , of LinkedIn of Mail.

Veelgestelde vragen Mijn Martini

Alle informatie over de inhoud van het patiëntenportaal Mijn Martini leest u op de pagina Wat u in Mijn Martini kunt zien en doen. Ook in het portaal zelf staat bij elk onderdeel een korte toelichting. Hieronder geven we antwoord op veelgestelde vragen over Mijn Martini.

Inloggen Mijn Martini


 

Medische informatie in Mijn Martini: ik begrijp iets niet, ik mis iets, ik maak me zorgen


Hoe snel is de informatie in mijn dossier ook in het portaal te bekijken?


Hoe voeg ik een contactpersoon toe?


Bij sommige onderdelen in Mijn Martini zie ik geen informatie. Hoe kan dat?


Waarom staan niet alle laboratoriumuitslagen in Mijn Martini?


Worden er ook beelden, zoals röntgenfoto’s, getoond in Mijn Martini?


Hoe kan ik informatie uit mijn medisch dossier opvragen die niet in Mijn Martini worden getoond?


Wat is e-Consult?

 

Voor medisch inhoudelijke vragen, ontbrekende gegevens of  afspraken in Mijn Martini kunt u contact opnemen met uw behandelende afdeling. Voor problemen en vragen over Mijn Martini van technische aard kunt u contact opnemen via patientenportaal@mzh.nl.

Heeft u een verbetersuggestie voor het patiëntenportaal? Vertel het ons via vertelhetons@mzh.nl.