Delen via , of Mail.

Martini Ziekenhuis stijgt verder in landelijk merkonderzoek

10-08-2017

Het Martini Ziekenhuis is vier plaatsen gestegen naar de twaalfde plek in het Ziekenhuizen Merkonderzoek onder alle Nederlandse ziekenhuizen. Na de academische centra behoort het Martini Ziekenhuis als topklinisch ziekenhuis tot de kopgroep.

Bestuursvoorzitter Hans Feenstra: 'Het is goed nieuws dat we verder zijn gestegen. Het Martini is een sterk merk. Ik wil al onze collega's complimenteren met dit mooie resultaat, waaruit blijkt dat patiënten ons waarderen. Hiermee onderstrepen we onze slogan: Samen voor de beste zorg!’

Het Ziekenhuizen Merkenonderzoek is door de Universiteit van Amsterdam ontwikkeld. Voor het onderzoek van 2017 zijn landelijk 4.245 respondenten ondervraagd. Elk ziekenhuis is op onderzocht op merkkracht, merkprestatie, bezoek en groeiverwachting. Voor meer informatie zie het persbericht over dit onderzoek.

Meer nieuws