Delen via , of LinkedIn of Mail.

Uw tevredenheid, onze zorg

Wij willen u als patiënt zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom horen wij graag als onderzoek, behandeling of bejegening anders loopt dan u had verwacht of gewenst. Het uiten van uw ongenoegen is niet alleen van belang voor uw eigen tevredenheid. Het helpt ons ook om u en anderen in de toekomst nog beter van dienst te zijn.

Specialisten en medewerkers vinden het prettig dat u opmerkingen of klachten rechtstreeks met hen bespreekt. Dat is de kortste weg. Een gesprek neemt bovendien vaak al veel ongenoegen weg. Wilt u niet met de betrokkene(n) zelf spreken, dan kunt u een beroep doen op de klachtenfunctionaris. Deze functie wordt ingevuld door mw. J.A.W. (Jenny) Everts en mw. Z. (Zwanette) Lukkien. Ook als een gesprek niet heeft geleid tot een oplossing, kunt u hier terecht. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk van de ziekenhuisorganisatie, heeft een plicht tot geheimhouding en kan helpen de juiste weg te vinden voor de behandeling van uw klacht (of daarin bemiddelen).

De klachtenfunctionaris is bereikbaar via

De klachtenfunctionaris wordt ondersteund door de medewerker klachtenopvang, mw. M. (Marion) Lafontaine.

Meer informatie vindt u in de brochure Uw tevredenheid, onze zorg.