Delen via , of LinkedIn of Mail.

Over ons

Wie zijn wij?

De zeven leden van de Cliëntenraad wonen en werken in het verzorgingsgebied van het Martini Ziekenhuis. Wij hebben allemaal een band met het Martini Ziekenhuis en de zorg. Sommigen vanuit eigen ervaring als patiënt; anderen vanuit werkachtergrond of interesse.

De huidige samenstelling is als volgt:

Mw. A.M.G. Reinke
voorzitter/dagelijks bestuur


Elke dag beter dan gisteren en morgen beter dan vandaag.

Dit geldt in het groot, voor het ziekenhuis als geheel, maar ook in het klein, de zorg voor het individu.

Als cliëntenraadslid heb je de mogelijkheid om hieraan een bijdrage te leveren. Ik doe dit graag, namens u, namens mezelf, namens ons, de cliënten van het Martini Ziekenhuis.

 

Dhr. S. van Kesteren

 

In mijn werk heb ik te maken met de (ziekenhuis)zorg, maar van een afstand. Door het werk voor de cliëntenraad van het Martini Ziekenhuis kom ik echt dicht op de zorg en kan ik een waardevolle bijdrage leveren aan de verbetering van de patiëntenzorg.

Mw. M.A.T. Korendijk

 

Niemand bezoekt het ziekenhuis voor zijn of haar plezier. Wanneer een ziekenhuisbezoek toch nodig is, dan is dit fijn als het op een prettige manier kan plaatsvinden. Via de cliëntenraad wil ik hieraan graag een bijdrage leveren.

Dhr. F. de Vries

 

Ik ben als jurist en verpleegkundige werkzaam in de zorg. De zorg is mijn passie. Ik vind het een mooie uitdaging om de cliënten van het Martini Ziekenhuis te mogen vertegenwoordigen. 

Dhr. H.W. van Hierden
vicevoorzitter/dagelijks bestuur

Ik maak deel uit van de Cliëntenraad omdat ik de patiënt een stem wil geven. Omdat de mening en ervaring van de patiënt mede leidend moeten zijn.

Ik maak deel uit van de Cliëntenraad omdat het Martini Ziekenhuis de patiënt als partner ziet en het nemen van eigen regie stimuleert. Daarvoor zet ik mij in.

Dhr. J. de Jong

Als je gezond bent heb je 1000 wensen, als je ziek bent één. Ik wil graag een bijdrage aan die ene belangrijke wens leveren. Beter maken is voor mij een belangrijke drijfveer. Het verbeteren van de verbinding en ondersteunen van de belangen van de cliënt bij dit belangrijke ziekenhuis in onze regio.

Mw. M.J. Hulstijn-van Rijswijk

Vanuit mijn werk en persoonlijke ervaringen kan ik vertellen dat gezondheid niet altijd vanzelfsprekend is en zorgen zich snel kunnen aandienen.

Hulp is dan een kostbaar goed, de dank ervoor soms onuitsprekelijk. Het is vanuit deze ervaringen dat ik mij inzet en wil bijdragen aan het werk van de Cliëntenraad Martini Ziekenhuis.